Ingen diskussion..punkt

Jag veeet!
Jag har varit borta härifrån i typ hundra år..eller ja snarare 2 år...men anyway, det känns som 100 år.
Jag utgår givetvis från att alla mina läsare har saknat mig enormt och nu tar ett stort glädjesutt därute i stugorna, men ta det lugnt så att ni inte rubbar jordens omloppsbana. ;)
 
Jag har funderat mycket på att fortsätta att skriva skit här, meeen....jag har verkligen inte orkat...det har varit strul i hela mitt liv, upp och ner, bak och fram...ni vet..the whole enchilada liksom..och det är inget jag egentligen har velat babbla om här.
Fast jag säkert hade behövt ett ställe att ventilera mig på.
 
Sååå...nu kan ni återigen räkna med gnäll och starka åsikter...tycker ni inte som Fröken Dandy, so be it..jag kan ta en diskussion. Bring it on. ;)
 
Nu svullar jag i sockerkaka med kaffeglasyr och tycker synd om mig själv ett tag till innan jag återkommer till er.
 
Puss på er!
 
/Doc Dandy is back on track!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0