Well well, get well

Igår kväll när jag gick och la mig så mådde jag bra, jag var bara sjukt trött men annars bra.
Imorse när jag vaknade så var det helt annat på G. :/
Jag är sjuk!

Jag har legat och svettats i sängen så det kändes som om jag lagt mig direkt efter duschen utan att ha torkat mig. Nasty!
Dessutom snörvlade jag och mina ögon var helt igenmurade.


Så min frunch idag består av vitlök med lite vitlök och till det extra vitlök. Och lite C-vitamin på kanten...jag har inte tid att vara sjuk. :(
Har ni några bra tips på vad man ska äta när man är sjuk eller husmorskurer?





Kommentarer
Postat av: tin-tin

fin blogg!

Krya!

2012-02-17 @ 13:35:42
URL: http://sweetstrawberrydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0