Ja men välkomna!!

Man kan säga att jag är en färsking här, för andra gången.

Jag har nämligen bloggat på annat ställe tidigare men den bloggen har blivit hackad av ngn skum asiatisk sida för mobiltelefoner och då supporten där inte kan göra ett skit åt saken så hittade jag hit. Men helt plötsligt så försvann min blogg härifrån. Stod att den var raderad. :O Och då supporten på blogg.se inte svarade så hamnade jag hos nattstad. Men kände att det inte var platsen för mig. :(

Så nu är jag tillbaka här igen...jag fick radera hela min blogg och börja om helt från start för att den skulle synas. Ska vi ens diskutera hur glad jag är på en skala?

 

Bara så att ni vet så älskar jag att klaga och gnälla i min blogg...lika mycket som jag älskar att vara sprudlande lycklig över småsaker. Just so you know.

Såå...välkommen hit till mig då. Ni läser på egen risk.. ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

välkommen till bloggvärlden ;D

2012-02-13 @ 12:24:17
URL: http://hkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0