Härlig kommentar!

Här har vi en person som lever i den riktiga världen...

"Linda om Mot badet!:

Du är ju äckligt svinful och dessutom FET usch du går fett bort hej då!
"

Vilken del av PLUS SIZE MODELL för Mikas har du svårt att förstå?
Plus Size innebär att man är större än dom "normala" anorektiska modellerna. Så svar ja...enligt dig så är jag säkert fet.

Deal with it eller blunda och somna om.

Hade jag dessutom varit äckligt svinful så är jag övertygad om att Mikas aldrig visat intresse för mig, men det är ju så med såna som dig...ni är ju lite avundsjuka för att ni själva skulle vilja vara i mina skor. ;)
Men eftersom din attityd inte är speciellt vacker så kan vi nog vara överens om att även du är äckligt svinful.

Grattis!
Du har vunnit en blå traktor i valfri färg. :P












Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

You go, giiirl!

Postat av: Sam

Viiiiilken svinig brud! Det enda hon bevisar är att hon är missnöjd med sig själv. En människa som mår bra klankar inte ner på andra. Jenny är VACKER och ingenting annat!!!

Puss

2012-02-15 @ 11:41:53
Postat av: Doc Dandy

Tack gumman! <3

2012-02-15 @ 13:18:33
URL: http://docdandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0