En tanke

Eller mer en plan faktiskt.
Jag tänkte börja göra så att jag frågar om jag får ta en bild på personer som jag tycker är vackra.

Oavsett ålder eller kön så finns det vackra personer därute och när jag ser dom så vill jag så gärna kika lite extra på dom. Och det bästa vore ju om även andra får se det vackra i andra. Jag tror att vi behöver mer av det.

Dessutom kan det vara bra för er att se vad jag gillar så kanske ni kan tipsa mig om personer med modellpotential också. ;)

Jag kom ju iofs på att det här kan ju inte vara personer som jag känner isåfall eftersom det antagligen kommer räknas som att jag är partiskt, så jag kommer sikta på att få fota främlingar helt enkelt och publicera bilderna här i bloggen. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0