Det här med fredagsmys

Vi har en liten grejj här hemma...fredagsmys innebär tacos, chips, godis och pepsi max.
Inte världens nyttigaste, jag vet. Sen att läsken, chipsen och godiser räcker hela helgen och halva nästa vecka också det är en annan sak. :)

I fredags bidde det inget fredagsmys eftersom jag jobbade på modellfabriken till sent. Så idag blev det tacos istället. Men det smakar liksom inte lika gott när det inte äts på en fredag, dessutom verkar många andra ha idag som tacodag också. För på min fejja så var det flera statusar med folk som snaskat tacos...what´s up with that? :O

Känner just nu att jag är lite svensson egentligen, fattas bara en volvo, villa och 2,3 barn :O Fredagsmyset är redan på plats.



Oki..kanske inte så mycket svensson ändå.. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0