Ang den pissande mannen

Alltså...det var inte så att han stod mitt på perrongen, eller jo det gjorde han ju iofs, men alltså han stod vid en sån där ränna precis vid ingången till en sån där typ värmekur. Och pratade i telefonen samtidigt som han höll i kukek och försökte pricka rännan.

Men äcklish!!

Och jag vill verkligen gå fram och fråga vad fan han sysslar med när jag ser sånt där. Ok om man pissar ute i naturen, men på en perrong??!!
Problemet är att jag tydligen är för feg och för att jag i min vilda fantasi fick för mig att han kanske hade börjat sikta på mig istället om jag sagt till honom. Och det hade inte sett bra ut om jag dykt upp på intervjun och bara:
Hej hej...det var en karl som pissade på mig så ursäkta att jag är ett par minuter försenad.

Don´t think so. :/
Jag fortsätter vara feg bara för att undvika att bli pissad på.






Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - TÄVLING

sv; ja tror det :/

2012-02-13 @ 16:34:07
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: felicia

sv: Haha, Jag vet precis hur du tänker jag hade gjort det samma! :)

2012-02-13 @ 16:39:33
URL: http://feliciaadt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0